Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Σουπίτσα βρώμης


Προσπαθώ να εντάξω τη βρώμη στη διατροφή μου και γι΄αυτό την ανακατεύω, σε μικρές ποσότητες, σε τροφές που μου αρέσουν για να τη συνηθίσω σιγά σιγά. Όταν το αδερφάκι μου μου έδωσε αυτή τη συνταγή (τη βρήκε εδώ) μου φάνηκε καλή ιδέα και τη δοκίμασα αμέσως. Είναι νόστιμη, γρήγορη και ελαφριά, ό,τι πρέπει για βραδινό!
Για δύο πιάτα χρειαζόμαστε:

1 τομάτα πολτοποιημένη
4 κουταλιές της σούπας βρώμη
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
2 πιάτα της σούπας νερό
αλάτι και πιπέρι

Βάζουμε σε κατσαρολάκι το νερό, την τομάτα και το αλατοπίπερο και το βάζουμε να πάρει βράση. Ρίχνουμε τη βρώμη, χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε να βράσει 5 λεπτά ακόμη. Μετά σβήνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε το λάδι. Ανακατεύουμε, αποσύρουμε το κατσαρολάκι από το μάτι και σερβίρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου