Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Κουνουπίδι ψητό της Νταϊάν Κόχυλα


Αν μου έλεγες πριν από ένα μήνα πως όχι μόνο θα φάω κουνουπίδι, αλλά θα γλείφω και τα δάχτυλά μου, θα σου έλεγα πως έχεις τρελαθεί! Κι όμως έγινε το θαύμα! Τα λόγια της Κόχυλα στην εκπομπή της μου φάνηκαν πολύ πειστικά, οπότε το δοκίμασα και ξετρελάθηκα. Δοκιμάστε το κι εσείς και θα με θυμηθείτε! Εγώ απλά έχω μειώσει κατά πολύ το ελαιόλαδο και το ψήνω στο αερογκρίλ αντί για φούρνο, κατά τ' άλλα η συνταγή είναι ίδια.

Υλικά:

1 κουνουπίδι κομμένο σε μπουκετάκια
1/4 της κούπας ελαιόλαδο
1 κούπα λευκό κρασί
2 σκελίδες σκόρδο κομμένες σε φετούλες
αλάτι, πιπέρι, δεντρολίβανο

Εκτέλεση:

Βάζουμε όλα τα υλικά σε ένα πυρέξ και ανακατεύουμε να πάει παντού το λαδάκι με το κρασί. Ψήνουμε για 40 περίπου λεπτά στο αερογκρίλ ανακατεύοντας συχνά να μην αρπάξει. Καλή όρεξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου