Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Πιτσάκια ρολό ολικής


Φοβερά πιτσάκια που χρειάζονται το πολύ 10 λεπτά για να τα ετοιμάσεις! Άλλαξα λίγο τη συνταγή που βρήκα εδώ.

Για τη ζύμη:

3 κούπες φαριναπ ολικής άλεσης
3/4 ποτηριού γάλα light φρέσκο, χλιαρό
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
λίγη ρίγανη
1 κουταλιά του γλυκού αλάτι
1/2 κουταλιά του γλυκού μαύρη ζάχαρη

Για τη γέμιση:

1/2 κούπα σάλτσα τομάτας (με λίγο αλάτι αν θέλουμε)
1 κουταλιά κέτσαπ
3 πιπεριές Φλωρίνης από βάζο
150 γραμμάρια  τυρί adoro 10% λιπαρά
1 κομματάκι φέτα σε μέγεθος σπιρτόκουτου

Σε μια λεκάνη βάζουμε το αλεύρι, κάνουμε στη μέση μια λακκουβίτσα και βάζουμε τα υπόλοιπα υλικά. Σιγά σιγά ζυμώνουμε. Η ζύμη είναι ιδιαίτερα κολλώδης γι' αυτό κάνω αυτό που μου έχει μάθει η μητέρα μου. Αφού ζυμώσω μέχρι να ανακατευτούν καλά τα υλικά, ρίχνω στα χέρια μου λίγο αλεύρι και τα τρίβω μέχρι να ξεκολλήσει η ζύμη. Μετά τα λαδώνω λίγο και έτσι μπορώ να δουλέψω τη ζύμη χωρίς να μου ξανακολλήσει. Στρώνω μια λαδόκολλα στον πάγκο της κουζίνας, μεταφέρω εκεί το ζυμάρι και με τον πλάστη το ανοίγω σε φύλλο, το οποίο μεταφέρω σε ένα ταψί..  
Ανακατεύω την κέτσαπ στη σάλτσα τομάτας και αλείφω το φύλλο. Κόβω τις πιπεριές σε λεπτές φέτες και τις απλώνω πάνω από την τομάτα. Τρίβω τη φέτα με το χέρι μου, την απλώνω στη ζύμη και συνεχίζω με το κίτρινο τυρί. Με τη βοήθεια της λαδόκολλας σηκώνω τη ζύμη σιγά σιγά και την τυλίγω όσο πιο σφιχτά γίνεται. Οταν γίνει ρολό παίρνω ένα πριονωτό μαχαίρι και κόβω φέτες πάχους 1 εκατοστού. Αραδιάζω τις φέτες στη λαδόκολλα, τις πατάω λίγο από πάνω και ψήνω για 30 λεπτά.

Στη φωτογραφία είναι η πρώτη μου απόπειρα όπου έκανα κάπως χοντρό το φύλλο. Τις επόμενες φορές που το άνοιξα πιο λεπτό και τυλίχτηκε περισσότερες φορές, μου άρεσε πιο πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου