Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Frozen yogurt φράουλα, χωρίς ζάχαρη χωρίς λιπαρά.


Από τότε που δοκίμασα το μπανανοπαγωτάκι, σκεφτόμουν αν μπορώ να κάνω κάτι αντίστοιχο με το άλλο αγαπημένο μου φρούτο, τη φράουλα. Επειδή η φράουλα έχει διαφορετική υφή και δεν μπορεί από μόνη της να μετατραπεί σε κάτι που μοιάζει με παγωτό, σκέφτηκα να την παγώσω και μετά να την ανακατέψω με γιαούρτι. Κι έτσι γεννήθηκε το frozen yogurt μου.

Είναι πολύ απλό να το φτιάξουμε. Θα χρειαστούμε μόνο 8-10 κατεψυγμένες φράουλες, μια κουταλιά του γλυκού μέλι ή στέβια και ένα κεσεδάκι γιαούρτι 0% (ή με παραπάνω λιπαρά αν δεν μας πειράζει).

Πλένουμε τις φράουλες (εγώ τις βάζω σε νερό με ξύδι για 5 λεπτά), τις στεγνώνουμε, τις κόβουμε στα 2 ή στα 3 και τις βάζουμε στην κατάψυξη για μερικές ώρες. Όταν παγώσουν καλά τις βάζουμε στο μούλτι μαζί με το μέλι ή τη στέβια και τις χτυπάμε καλά, φροντίζοντας να τις ξεκολλάμε με μια σπάτουλα από τα τοιχώματα. Μετά προσθέτουμε και το γιαούρτι, χτυπάμε λίγο ακόμα και σερβίρουμε. 

Για να έχω φράουλες για όλο το καλοκαίρι, αγόρασα 6 κεσεδάκια και τις έχω βάλει στην κατάψυξη. Προσοχή όμως επειδή με τα πρώτα κεσεδάκια την πάτησα, τις έκοψα και τις έβαλα όλες μαζί και έγιναν μάζα (τις σπάω με σφυράκι χαχα!) καλό είναι να κάνετε το εξής: Πάρτε ένα ορθογώνιο μπολ, βάλτε μεμβράνη, μια στρώση φράουλες, ξανά μεμβράνη, φράουλες κτλ. Όταν παγώσουν καλά, μπορείτε να τις μεταφέρετε σε σακουλάκι. 

Δοκιμάστε το είναι πολύ πολύ νόστιμο και ελαφρύ!


Υ.Γ Η σαντιγί είναι με 33% λιγότερα λιπαρά, με λίγες θερμίδες (γι' αυτό και λιώνει σχετικά γρήγορα). Τη ζύγισα από περιέργεια και υπολόγισα πως η ποσότητα που έβαλα έχει γύρω στις 15 θερμίδες. Την πήρα στα Lidl και είναι μάρκα Linessa. Δεν είναι κι απαραίτητη, απλά καμιά φορά κάτι τέτοιες λιχουδιές βοηθούν ψυχολογικά τους ανθρώπους που κάνουν δίαιτα. Εγώ την έβαλα πιο πολύ για το ντεκόρ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου